IP Hemşire çağrı Kullanım Klavuzu
1. Sistemin Genel Tanımı ve İşlevi
Digimat IP Hemşire Çağrı Sistemleri; hastane, sağlık amaçlı kuruluşlar ve bakım
evlerinde personelin acil durumlardan anında haberdar olmasını, hastaya müdahale
süresini kısaltmayı ve hasta isteklerine hızlı bir şekilde yanıt vermeyi amaçlayarak
tasarlanmış ve üretilmiştir.
Ürün hastane ortamında kullanılmaya elverişlidir. Hemşire bankosunda bulunan
bilgisayar ekranında gösterilir. Aynı zamanda kapı üzerindeki koridor lambası içerdeki
çağrı durumuna göre farklı renkte yanmaktadır.
Yatak başı ünitelerinde ve elseti butonlarında hemşire resmi bulunan kısımdan çağrı
yapılır. Wc / banyo butonları, ıslak zeminlere elverişli olarak üretilmiştir. Hasta wc /
banyo butonlarında çağrı başlatabilmek için ipli tutamaç kullanılır. Yapılan çağrılar
hemşirelerin ekranında yatak başı veya wc/ banyo çağrısı birbirinden farklı
gösterilmektedir.
Hemşire, hasta odasındaki Oda Kontrol Paneli’nde çağrı yapılan yatak başı veya
wc/banyo çağrısına dokunularak kart okuyucuya personel akıllı kartı okutulur. Çağrı
yapıldığında kırmızı yanan kapı üzerindeki koridor lambası kart okutulduğunda yeşile
döner. Lambanın yeşil yanması içeride hemşirenin bulunduğunu ifade eder.
Müdahale yapıldıktan sonra yatakbaşı çağrı butonundan “yeşil tik simgesine” basılırsa koridor
lambası söner ve Oda Kontrol Paneli ekranı bekleme ekranına döner.
KULLANIM KLAVUZU - TÜMÜNÜ İNDİR