IP Hemşire çağrı Dökümanları

IP Hemşire çağrı Kullanım Klavuzu

1. Sistemin Genel Tanımı ve İşlevi
Digimat IP Hemşire Çağrı Sistemleri; hastane, sağlık amaçlı kuruluşlar ve bakım evlerinde personelin acil durumlardan anında haberdar olmasını, hastaya müdahale süresini kısaltmayı ve hasta isteklerine hızlı bir şekilde yanıt vermeyi amaçlayarak tasarlanmış ve üretilmiştir.

Ürün hastane ortamında kullanılmaya elverişlidir. Hemşire bankosunda bulunan bilgisayar ekranında gösterilir. Aynı zamanda kapı üzerindeki koridor lambası içerdeki çağrı durumuna göre farklı renkte yanmaktadır.

Yatak başı ünitelerinde ve elseti butonlarında hemşire resmi bulunan kısımdan çağrı yapılır. Wc / banyo butonları, ıslak zeminlere elverişli olarak üretilmiştir. Hasta wc / banyo butonlarında çağrı başlatabilmek için ipli tutamaç kullanılır. Yapılan çağrılar hemşirelerin ekranında yatak başı veya wc/ banyo çağrısı birbirinden farklı gösterilmektedir.

Hemşire, hasta odasındaki Oda Kontrol Paneli’nde çağrı yapılan yatak başı veya wc/banyo çağrısına dokunularak kart okuyucuya personel akıllı kartı okutulur. Çağrı yapıldığında kırmızı yanan kapı üzerindeki koridor lambası kart okutulduğunda yeşile döner. Lambanın yeşil yanması içeride hemşirenin bulunduğunu ifade eder.
Müdahale yapıldıktan sonra yatakbaşı çağrı butonundan “yeşil tik simgesine” basılırsa koridor lambası söner ve Oda Kontrol Paneli ekranı bekleme ekranına döner.

KULLANIM KLAVUZU - TÜMÜNÜ İNDİR

Montaj Kılavuzları

EL SETİ KAPI ÜSTÜ LAMBASI ODA KONTROL PANELİ WC-BANYO ÇAĞRI SİSTEMİ