LCD Sıramatik Sistemi

LCD Sıramatik Sistemi

Randa Digimat Sıramatik Sistemi
En basit işlemleri yapmak için sırada beklemek, insanlara ve organizasyona yönelik en büyük sorunlardan biridir. Normalda bir kişi basit bir iş yapmaya ya da faturasını ödemey gider ve sırası ne zaman geleceğini bilemediği için işini tamamlamadan döner. Böyle bir durum özellikle nüfus yoğunluğunun yüksek olduğu şehirlerde hem müşteri hem de kuruluş için bir kayıp olarak değerlendirildi. Müşteri, zaman kaybedecek ve kurum müşterilerini kaybedebilir.
Bu nedenle, kurumların, kuruluşların ve hastanelerin sahipleri her zaman bu sorunun çözümünü düşünmektedir. Sıra yönetim sistemi (sıramatik) bu çözümlerin en önemlilerden biridir. Bu sistem müşteri sıralarını kolayca ve pratik olarak düzenir. Öyleyse tıkanıklığı azaltır aynı zamanda müşterilere ve çalışanlara yönelik işlemleri kolaylaştırır.
O yüzden, RANDA ELEKTRONİK (DIGIMAT) LCD, LED ve DOTMATRIX göstergelerle çeşitli elektronik kablolu ve kablosuz Sıramatik sistemleri üreterek bu sorunu çözen ilk katılımcılardan biriydi.
Bu sistemler, bankalar, şirketler, hastaneler, klinikler ve diğer kuruluşlarda için zaman kaybı, çaba ve kayıplarının azaltılmasını sağlamak için kullanılabilir. Öte yandan, uygun ve esnek müşteri hizmetleri sunar.
Kuruluşun isteğine göre bir sistem tasarlarken, şirketin ve müşterilerin farklı ihtiyaçlarını göz önünde bulunduruyoruz. Bekleme süresini azaltarak ve çalışanların verimliliğini artırarak müşteri memnuniyetini artıracak, bu şekilde şirketin gelirleri artıracak.

Özellikler:

  • Sistemimiz, bankalar, hastaneler, klinikler ve diğer kuruluşların tüm organizasyonlarını desteklemektedir.
  • Şu anda Türkçe ve İngilizce ve çok yakında Arapça olarak mevcuttur.
  • Organizasyon arzusuna bağlı olarak farklı boyut, şekil, ve sistemli bilet makineleri sunmaktadır.
  • Kablosuz ve kablolu olarak mevcuttur.
  • Yüksek kalite uygun fiyatlarda.

Randa Digimat Sıramatik Sistemi ürün ailesinin LCD Sıramatik sistemidir
LCD Sıramatik sistemi, RANDA ELEKTRONİK (Digimat) tarafından üretilen Sıramatik Sistemi Ailesinden biridir. Bekleme süresini azaltmak, müşterinin ve organizasyonun aynı anda yararlanabilmesi için üretilmişter. Çünkü bekleme süresini azaltarak ve çalışanların verimliliğini artırarak müşteri memnuniyetini artıracak, bu şekilde şirketin gelirleri artıracak.
Bu sistem kiosk, konsol, masaüstü ve duvara askılı farklı bilet makinelerinden oluşmaktadır. Aynı zamanda ana ve lokal LCD göstergelere sahiptir. Bu göstergeler, çalışanın veya doktorun adını, müşterinin numarasını ve adını gösterir. Buna ek olarak, TV'ye veya başka herhangi bir aygıta takılmak ve videoları ve resimleri yüksek kalitede görüntülemek de mümkündür.

Bu sistem şu şekilde çalışır: Sadece beklemek yerine müşterinin bilet makinesinden bir bilet alır, bu bilet üzerinde sıradaki müşterinin numarası yazılır ve böylece ne kadar bekleyeceğini tahmin edebilir.
Müşterilerin bekleme alanı personel odasıyla sınırlı olmayacak, bu nedenle odalar müşterilerin kalabalık olmuyor.
Bunun yerine, bekleme alanı başka bir büyük oda olabilir. Bekleme alanında müşterinin bilet numarasını gösteren bir ana gösterge veya göstergeler asılır. Müşter, bilet numarasını gördüğünde personel odasına gider ve bilet numarasını, bankonun lokal gösteresinda görerek gitmesi gereken bankoyu bulur. Bu durumda, işler, müşterilerin işlemlerini yönetmek, düzenlemek ve bunlarla uğraşmak açısından çalışanlarına ve yönetimine karmaşık hale gelmez.

Kaç kere müşteri bir organizasyona girip sırayı gördükten sonra fikrini değiştirdi ve daha iyi hizmet sunan başka bir organizasyon gitti?
İşlemler arasında ayrımcılık, ve müşterilerin sıralarını bekleyen ofislerin etrafında bir araya gelmelerini engelleyen bir sistem olmadığı için kaç kez işlemler birbiri ile karıştı?
Manuel kayıt yapma ve sıra geldiğinde ismi çağırma sistemler, pratik olmamış ve dönemin farklı seviyelerdeki evrimi ile başa çıkmamaktadır. Teknoloji ve elektronik gelişimi ile bu soruna bir çözüm bulma, işletme ve müşteriler için zaman ve maddi kayıpları azaltmak için gereklilik oldu.
Bu sistemler bankalar, merkezler, şirketler, hastaneler, klinikler ve diğer kuruluşların tüm organizasyonlarında boşa harcanan zamanın azaltılması, çaba harcanmaması için kullanılabilir.
Kuruluşun isteğine göre bir sistem tasarlarken, şirketin ve müşterilerin farklı ihtiyaçlarını göz önünde bulunduruyoruz. Bekleme süresini azaltarak ve çalışanların verimliliğini artırarak müşteri memnuniyetini artıracak, bu şekilde şirketin gelirleri artıracak.
Sadece beklemek yerine müşterinin bilet makinesinden bir bilet alır, bu bilet üzerinde sıradaki müşterinin numarası yazılır ve böylece ne kadar bekleyeceğini tahmin edebilir. Eğer yakın bir yerde başka bir işi varsa oraya gidip işini haledebilir ve sırası gelmeden önce geri gelebilir, böylece tıkanıklığı azaltır.
Müşterilerin bekleme alanı personel odasıyla sınırlı olmayacak, bu nedenle odalar müşterilerin kalabalık olmuyor. Bunun yerine, bekleme alanı başka bir büyük oda olabilir. Bekleme alanında müşterinin bilet numarasını gösteren bir ana gösterge veya göstergeler asılır. Müşter, bilet numarasını gördüğünde personel odasına gider ve bilet numarasını, bankonun lokal gösteresinda görerek gitmesi gereken bankoyu bulur. Bu durumda, işler, müşterilerin işlemlerini yönetmek, düzenlemek ve bunlarla uğraşmak açısından çalışanlarına ve yönetimine karmaşık hale gelmez.
Bu sistem kiosk, konsol, masaüstü ve duvara askılı farklı bilet makinelerinden oluşmaktadır. Aynı zamanda ana ve lokal LCD göstergelere sahiptir. Bu göstergeler, çalışanın veya doktorun adını, müşterinin numarasını ve adını gösterir. Buna ek olarak, TV'ye veya başka herhangi bir aygıta takılmak ve videoları ve resimleri yüksek kalitede görüntülemek de mümkündür.



LCD Ana Gösterge

LCD ana gösterge, bekleme alanına asılacaktır, bilet numarasını ve bekleyenin adını gösterir. Ek olarak müşterinin (bekleyenin) gitmesi gereken banko veya doktor ofisinin numarasını ve adını da gösterir. Müşteri, bilet numarasını ve adını gördüğünde, görülen banko veya doktorun ofisine gider.



Diğer özellikler:
  • Çagrılan numarayı ve çagrı yapan birim numarasını gösterir.
  • Çagrı bilgilerin yanısıra ekranda;resim,canlı tv veya video gösterilebilir.
  • Ekranda aynı anda kaç çagrı bilgisi gösterileceği yazılım ile ayarlanabilir.
  • Ekran boyutu;istenilen ölçüde seçilebilir.

LCD Lokal Gösterge

LCD lokal gösterge, her bankoda veya doktor ofisinde asılabilir. bilet numarasını, banko numarasını gösterir. Müşteri bilet numarasını bankoda gördüğünde zaman kayıp etmeden oraya doğru gidiyor.



Diğer özellikler:
  • Kullanıcı bilgisayarına 2. monitör olarak bağlanarak kullanılır.
  • Çağrılan sıra numarasını, çağıran bilgisi yanı sıra logo, resim, kayan yazı gösterilebilir.
  • Ekran boyutu; istenilen ölçüde seçilebilir.

Çağrı Terminali

Çalışanın kuyruktaki bir sonraki bilet numarasını çağırabileceği bir çağrı cihazı,ve işlem tamamlandığında çalışan bir daha sonraki bilet çağırabilir vb. Bilet numarasını çağırdığında, bu numara, ana ekranda (gösterge) çağrı geldiği banko numarasıyla birlikte görünür ve aynı bankoda lokal göstergede da görüntülenir.


Diğer özellikler:
  • Sırada bekleyen bilet numarasını bankoya çagırmak için kullanılır.
  • Bekleyen kişi sayısı ekranında görülür.
  • İşlemi başka bankoya transfer edebilir.
  • Şifre girilerek kişiye özel çalışabilir.
  • Sanal terminal yazılımı ile paralel çalışabilir.